Postat de: deeam | Martie 4, 2008

Noi muncim, noi nu gîndim

De o săptămînă se lucrează pe strada mea. Se încearcă o asfaltare timidă. Normal ca au început cu bordurile, dupa asta se asfaltează, se strică o parte din borduri, apoi se înlocuiesc. Numai că am o problemă. Si chiar una mare. Nu mai pot sa plec dimineata cu masina pentru ca domnii montatori de borduri imi tot blocheaza iesirea. Inteleg o data, hai si a doua oară. Dar cînd mă trezesc mai tîrziu decît ar fi trebuit să ajung la muncă am nevoie de tot spaţiul din lume pentru a pleca în trombă de acasă. Asa că am vrut stradă asfaltată iar acum vreau poartă eliberată!!


Responses

  1. vrei cam multe, eu spun să te mulţumeşti cu metroul🙂

  2. da. am spus ca nu mai merg cu masina dar nu am cu cine sa merg si ma plictisesc sa merg singura cu metroul atita drum.

  3. din cauza persoanelor ca tine e bucurestiul blocat tot timpul, ca va e lene😛

  4. să înţeleg că tu eşti un altul căruia îi e lene şi nu are loc în trafic? :))

  5. aaa, cu motoru`, scuze. eu fac loc tuturor motocicliştilor pentru că îmi este frică să nu dau peste ei. şi într-o zi sper să îmi fac curaj să merg şi eu cu motorul pentru că îmi plac la nebunie motoarele.🙂

  6. asta mai lipseşte.🙂 acum nu mai vrei cu maşina, vrei să te urci pe motor…nu e plin de ulei?😛

  7. il curat mai inainte😛


Lasă un răspuns

Categorii

