Postat de: deeam | Februarie 27, 2008

A început meciul!

Am uitat că am colegi dinamovişti şi mi-am exprimat părerea despre roş-albi. Ghinion. Oricum sper să îşi ia măcar un gol Lobby. Sau poate vor avea şi ei un Nicoliţă al lor. Este foarte puţin probabil, însă mai sper.

Începutul este promiţător. Mărgăritescu ia cartonaş roşu. În minutul 5! La mai multe!

Nu a mai apărut nici un cartonaş roşu ci o ratare. Dănciulescu după ce în minutul 17 a ratat o lovitură cu capul, la numai 4 minute a ratat un penalty. Să vedem ce surprize ne mai rezervă meciul ăsta.  

Torje era să dea un gol. Vai ce m-am speriat. Noroc că nu a dat pasa bine. A obţinut un corner. Pffiu. Aveam emoţii.

În minutul 10 al reprizei a II-a Mioveniul transformă un penalty. Dinamo este condusă.


Lasă un răspuns

Categorii

