Postat de: deeam | Februarie 27, 2008

1 şi 8 Martie sau Tristeţea Bărbaţilor

Tocmai am aflat că prin unele părţi ale ţării pe 1 Martie fetele dau mărţişoare băieţilor şi pe 8 Martie băieţii oferă mărţişoare fetelor. Cam ciudată tradiţia asta. În funcţie de mărţişorul primit, băieţii ştiu ce să ofere pe 8 martie. Nu e prea cinstit aşa.

Am vrut noi egalitate între sexe dar nici chiar aşa!

Revenind la obiceiurile bucureştene, probleme mari, după părerea mea, întâmpină cei care au una (sau mai multe) relaţii extra-oficiale sau care au multe colege pe la locurile de muncă. Atunci să vezi distracţie. Este complicat ce cumperi pentru că femeile spun „ia uite ce i-a dat aleia, al meu e mai roşu, verde sau maro în dungi”. Şi de aici încep lungi discuţii şi teorii, bănuieli şi suspiciuni, şi multe, multe, foarte multe altele.


Responses

  1. şi multe dintre suspiciuni sînt îndreptăţite. chiar aşa, de ce mărţisoarele tre să fie cu roşu, eu prefer să nu fie🙂

    oricum, caută părţi ale globului unde femeile se dau cadou de 8 martie. îmi fac după aceea rezervare🙂

  2. depinde de femei. ce vrei tu se poate intâmpla oriunde

  3. sau dupa cum vad in postu tau, Tristetea fetelor

  4. 1 martie la fel ca si ziua femeii sunt poate cele mai interesante zile din an. Imi plac fetele care primesc martisorul si apoi il poarta toata ziua. Martisorul clasic precum cosarul, potcoava, buburuza, trifoiul, ghiocelul au disparut. Acum se poarta cele din aur si argint. Ma intreb daca acestea pot simboliza primavara? Aceste mici bijuterii stralucitoare se pot darui persoanei iubite in orice alta zi din an, dar nu de 1 martie. De ce oare nu mai vrem sa pastram traditia si obiceiurile din batrani? Eu sunt bucuros cand ofer martisoare fetelor si pentru a scapa de diverse comentarii, ofer acelasi simbol al primaverii la toata lumea.

  5. mie îmi plac fetele care primesc mărţişorul şi după aia mă poartă pe mine toată ziua, dar ăsta sînt eu, e chestie de gust🙂

  6. @paul:
    cu sau fără şnuruleţ?

  7. what can i say, i m snuruleţ kind o of guy😛


Lasă un răspuns

Categorii

