Postat de: deeam | Februarie 26, 2008

Prostia Romaneasca

Am fost foarte dezamagita cind am aflat ca nici o televiziune din Romania nu transmite meciul dintre Lucian Bute si William Joopy de vineri seara. Protv-ul a motivat ca nu va avea audienta suficient de mare pentru a acoperi costurile. Eu una am urmarit meciul cu Berrio cu sufletul la gura. Si abia asteptam sa il vad si pe acesta. Helllooo! Sintem romani, remember?

Daca ar fi fost un meci de box feminin in noroi sigur se dadea live pe mai multe posturi tv.

Bafta Bute!


Responses

  1. eu am vrtut să mă uit la utimul meci, dar am, adormit…so🙂

  2. Eu am făcut şi LIVE pe gsp.ro😀

  3. Ceea ce vă urez şi dumneavoastră.😀

  4. Neaţa🙂

  5. cica e pe net aici(live) http://www.mobilequebec.com/mobile_tva.htm

    sper sa fie(in franceza, ma rog, n-o sa inteleg nimic, da macar vad)

  6. eu nu am reusit sa vad meciul pe net. dar m-a ajutat masi.


Lasă un răspuns

Categorii

