Postat de: deeam | Februarie 7, 2008

N-avem sanse, dar am speranta

Chiar daca nu sint favoriti si nu li se dau prea multe sanse eu sper ca Pavel & Co. sa faca o figura buna la Sibiu azi. Si poate maine se va repeta istoria de anul trecut cind am invins figurantii reprezentanti ai Frantei in meciul de dublu. Poate si ceva declaratii sau reactii la cald.

Eu am fost surprinsa joi cind Guy Forget, a declarat ca „Fiecare meci va fi important”. Parca a mai pierit putin din elanul lor, sau, mai bien zis, asa vreau eu sa cred.

„Ci vediamo domani, stronzzi”, daca ar fi sa le raspundem asa cum merita.


Responses

  1. eh, măcar au luptat😛


Lasă un răspuns

Categorii

