Postat de: deeam | Februarie 4, 2008

Bataie de joc pe banii nostri

Ma enerveaza cei care isi bat joc de oameni, insa cel mai mult ma enerveaza cei care isi bat joc de oameni pe banii lor. Duminica, de exemplu, am avut programat un examen la TV. Duminica la ora 14. Am ajuns si mi-am ocupat locul in banca. Imi era somn de nu puteam sa stau in picioare. In fine. Pun capul pe banca si ascult povestile colegilor mei. Cind ma uit la ceas era 14.15. Ma gindesc „iar intirzie profa si stam aici pina la 17”.  Mai trag cu urechea in stinga, in dreapta pina se face si jumatate. Apoi o sun pe pofa de TV. Nu raspunde. Suna un coleg secretara facultatii. Nu raspunde. Si tot asa pina la 15.

Ma intreb oare era atit de greu sa dea un telefon cineva cuiva din an si sa spuna ca nu se mai tine examenul? Cind intirziem cu taxa tipa toata lumea. Ne gasesc ei cumva. Acum era greu sa ne anunte sau macar sa raspunda la telefon cind dam 2.000 pe an?


Responses

  1. Cam mult.😀


Lasă un răspuns

Categorii

